Communicatietip voor bedrijven nr. 16 | Sinterklaas de strateeg en zijn contentplan
EXCLUSIEF: SINTERKLAAS GEEFT SOCIAL MEDIA TIPS
Sinterklaas weet elk jaar weer Nederland op zijn kop te zetten en brengt hordes mensen op de been. Hoe doe hij dat en hoe bereidt hij zich voor? In zijn vlog speciaal voor NOBLY vertelt hij over zijn strategie en contentplan.
Ja, nog een paar nachtjes en dan struin ik weer over je dak met Amerigo. Ik, de goedheiligman, moet eerlijk bekennen ook wel een beetje schijnheiligman te zijn. Ik doe namelijk alsof ik één periode per jaar in Nederland ben, de voorbereiding me simpel af gaat, op een verouderde stoomboot vaar en dus niet mee ga met mijn tijd, maar eigenlijk… ben ik het gehele jaar met een team gefocust om in een korte periode te knallen met moderne middelen; dus ook op met online video en social media. Dit doe ik door een contentplan te maken.
Marketingcommunicatie wordt steeds complexer voor een oude klaas als ik, maar om goed bij te blijven gebruik ik de expertise van partijen zoals NOBLY. Mijn paar weken of fame per jaar zijn goed uitgedacht met een duidelijke strategie en contentplan. Losse flarden posten op social media helpen mij echt niet meer verder.
De NOBLY zakelijke Sinterklaas tip voor het einde van 2018 is: Werk aan je contentplan voor aankomend jaar.
Deze video is eerder gepost op Instagram, Youtube en Facebook.
Ga naar communicatietip 17: Samen voor grotere dromen
Ga naar communicatietip 15: Waardeer het zichtbare innerlijk van je bedrijf
“Compleet gek van video, grafisch ontwerp en al de mooie creaties die in deze moderne tijd gemaakt worden. Voor NOBLY | Communicatie & Reclame wil ik voornamelijk bezig zijn met bedrijven die iets goeds willen doen in deze wereld en is het mijn missie om bedrijven en mensen te inspireren en te activeren dat ze invloed hebben op de plek waar ze staan. Onderscheidende communicatie kan helpen je meer impact te geven.”
Plaats een Reactie
Meepraten?Draag gerust bij!