Waarom NOBLY?
Omdat je eerlijke, effectieve en onderscheidende creativiteit wilt voor het behalen van je idealen. Omdat je fun wilt op de weg daar naartoe. Ontmoet de NOBLY bemanning, ontdek onze reisplannen en de bestemming voor de toekomst.
ontdek de reis en de bestemming
“Wij helpen organisaties te dromen en hun identiteit en ambities te (her)ontdekken en dát te vertalen naar authentieke en onderscheidende creativiteit met effect; voor ambitieuze organisaties die de wereld mooier maken.”
NOBLY werkt hard om zoveel mogelijk bedrijven te motiveren om de wereld een stuk beter te maken. Een wereld die een stukje mooier wordt door de invloed die bedrijven gebruiken. Zo’n wereld ziet er volgens NOBLY als volgt uit:
Bedrijven hebben groter positief effect op de wereld door zich meer te richten op de problemen in de wereld.
Bedrijven hebben veel invloed. Wat een verschil in de wereld zou het zijn als bedrijven niet alleen zouden zorgen voor aandeelhouders, maar ook voor hun directe omgeving. Bij NOBLY geloven we dat je succesvol kunt zijn door goed te doen. Niet alleen bloeien op het gebied van financieel kapitaal, maar daarnaast floreren op 3 andere gebieden:
Kijk voor meer informatie op economicsofmutuality.com.
Bedrijven zijn authentieker & menselijker om meer te onderscheiden in creativiteit en daarmee connectie te maken
We gaan naar een samenleving die steeds transparanter is. Mensen en met name Nederlanders prikken steeds sneller door nep heen. Termen als greenwashing en purpose marketing zijn ontstaan om bedrijven die in de basis niet bezig zijn met iets anders dan aandeelhouders. De purpose die deze bedrijven hebben is zoveel mogelijk opbrengen voor aandeelhouders. Integere en eerlijke bedrijven met een duidelijke “purpose”(oftewel bestemming) met als gevolg een mooiere wereld zullen omarmt worden. Om deze doelen goed over te brengen en vertrouwen te winnen is authenticiteit de sleutel. Jezelf zijn is een kracht en kwetsbaarheid verbind. Niemand vraagt of je perfect wilt zijn. Het gaat erom dat jij en je bedrijf eerlijk zijn.
Mensen werken niet alleen om te leven, maar kiezen actief om hun talenten op een unieke, creatieve en mensgerichte manier in te zetten voor eigen voldoening en het helpen van anderen.
Voldoening! We weten allemaal al lang dat geld nodig is om het leven wat makkelijker te maken, maar voldoening komt uit hele andere dingen. Zit jij op de juiste plek waar je talenten volledig tot zijn recht komen? Zorg ervoor dat je doet waar je passie voor hebt en daarnaast dat je daar ook voldoening uit haalt in de resultaten. Koppel je passie en doelen aan het helpen van mensen, dan zul je meer uit het leven halen.
NOBLY ziet een wereld waar concurrentie vermindert, maar samenwerkingen belangrijker worden om sneller doelen te behalen en minder oog voor geld te hebben.
We hebben een ambitieus doel: Om bedrijven allemaal zichzelf te laten zijn en vanuit hun kracht te floreren en daarmee de wereld een stuk beter te maken. Om dat te kunnen behalen hebben we hulp nodig. We zoeken daarin continu samenwerkingen en partners om een passend puzzelstukje aan te leggen. Om snel en effectief te gaan moeten we af van de angst van concurrentie en gaan voor samenwerkingen en partnerschappen waarin er een win-win situatie tot stand komt. Niet alleen voor NOBLY en de betrokken partij, maar ook voor de natuur, de samenleving en individuen.
Onze inspiratie komt van Jezus en de opdracht die Hij ons gaf uit te voeren om iedereen lief te hebben en mensen die het minder hebben te helpen, ongeacht hun geloofsovertuiging, ras of andere factoren. We zijn hier op aarde niet alleen voor onszelf. Dit willen we doen op de plek waar we talenten hebben, dus in ons geval met creativiteit. We geloven in God, die ons en de aarde gemaakt heeft en hij is de motivatie achter onze missie en visie.
Kwaliteit als waarde, ja dat is er nogal 1, want niemand wil iets zonder kwaliteit. Wat we bedoelen met Ultrahoog is dat het opvalt; het gaat om details. In de details komt karakter, persoonlijkheid en kwaliteit pas echt tot zijn recht. Kwaliteit gaat daarnaast om aansluiting op de huisstijl, toch onderscheidend zijn en niet te vergeten… aansluiting op de doelgroep. Pak je de balans daartussen? Dan heb je kwaliteit zonder te kopiëren.
Digitaal contact is handig, maar we zullen zoveel als het kan langskomen of je uitnodigen bij ons. Digitaal een bak koffie voor je zetten is toch wat lastig en lang niet zo gezellig. Daarnaast kun je ergens beter komen tijdens een etentje bijvoorbeeld. De chille omgeving zorgt voor connectie, vertrouwen, nieuwe ideeën en hand-on plannen maken.
Jezelf zijn. Misschien wel één van de lastigste dingen die er is, want daarmee laat je ook je mindere kanten zien. Wie heeft er ooit bepaald dat je alles moet kunnen om een leuk en effectief bedrijf te zijn? Jezelf zijn brengt de lat om creatief te zijn enorm omlaag en daarnaast heb je door middel van authenticiteit een simpele stap naar vertrouwen. Het achterste van je tong laten zien is spannend, maar brengt je op de langere termijn meer. Jezelf continu wringen in de manieren van een ander breekt je op een gegeven moment op en kan ervoor zorgen dat jij en je bedrijf worden gezien als onorigineel, nep en/of afstandelijk.
Zie je die voetstappen naar dat ravijn? Een obstakel gaan we bij NOBLY niet uit de weg. We zien het als uitdaging om daar te komen waar niemand naartoe wilt. Op het gebied van Marketing & Communicatie, creativiteit, maar ook als bedrijf. Om dingen op een andere manier te doen met lef. We zijn progressief ingesteld en houden van nieuw terrein, de toekomst en verandering.
In het punt “Jezus”hadden we het al over dat we hier niet voor onszelf zijn. Als bedrijf proberen we ons continu te verplaatsen in anderen doelgroepen. Dat maakt het voor ons tof om ons te verplaatsen in andere mensen buiten onze eigen belevingswereld. We zijn graag bezig met die “andere werelden” en zijn continu op zoek naar hoe we de wereld van de minder gelukkigen iets hoopvoller kunnen maken. Dat doen we door te werken met idealistische partijen, goede doelen te supporten en in onze directe omgeving.
Met onze NOBLY verrekijker kijken we graag vooruit. Vooruit naar trends binnen ons vak, maar ook vooruitstrevend met bijvoorbeeld mileu. Als bedrijf doen we voor jou ook graag dingen die nut hebben op de lange termijn en kijken we graag met je vooruit. Is wat je nu aan het doen bent wel nuttig voor de tijd die komen zal? Samen helpen we je goede keuzes te maken die je verder helpen; niet alleen met mooiheid.
Je veter zit los! Ja, je hoort het. We zijn van de goede grappen. Zonder gekheid: We willen dat ieder bedrijf enthousiast wordt van zijn/haar eigen bedrijf en dat marketing – waar toch veel ondernemers een broertje dood aan hebben – ook zorgt voor lol en fun in de tent. Fun komt ook weer terug in ons persoonlijk contact. We willen Creativiteit weer leuk maken voor ieder bedrijf, zonder de balans te verliezen met efficiëntie. Weet je wel hoe efficiënt fun kan werken?
Doorzichtig zijn, transparant, niks willen verstoppen. Binnen NOBLY willen we in alles open zijn, eerlijk en integer. Op die manier willen we je vertrouwen winnen en open uitleggen wat zaken bijvoorbeeld kosten, hoe lang we ergens mee bezig zijn geweest, hoe prijzen opgebouwd zijn en je eerlijk vertellen dat de plannen die je hebt misschien niet zo effectief zijn. Zo willen we graag toegankelijk blijven onder elkaar als team, maar ook met jou.
Onze inspiratie komt van Jezus en de opdracht die Hij ons gaf uit te voeren om iedereen lief te hebben en mensen die het minder hebben te helpen, ongeacht hun geloofsovertuiging, ras of andere factoren. We zijn hier op aarde niet alleen voor onszelf. Dit willen we doen op de plek waar we talenten hebben, dus in ons geval met creativiteit. We geloven in God, die ons en de aarde gemaakt heeft en hij is de motivatie achter onze missie en visie.
Kwaliteit als waarde, ja dat is er nogal 1, want niemand wil iets zonder kwaliteit. Wat we bedoelen met Ultrahoog is dat het opvalt; het gaat om details. In de details komt karakter, persoonlijkheid en kwaliteit pas echt tot zijn recht. Kwaliteit gaat daarnaast om aansluiting op de huisstijl, toch onderscheidend zijn en niet te vergeten… aansluiting op de doelgroep. Pak je de balans daartussen? Dan heb je kwaliteit zonder te kopiëren.
Digitaal contact is handig, maar we zullen zoveel als het kan langskomen of je uitnodigen bij ons. Digitaal een bak koffie voor je zetten is toch wat lastig en lang niet zo gezellig. Daarnaast kun je ergens beter komen tijdens een etentje bijvoorbeeld. De chille omgeving zorgt voor connectie, vertrouwen, nieuwe ideeën en hand-on plannen maken.
Jezelf zijn. Misschien wel één van de lastigste dingen die er is, want daarmee laat je ook je mindere kanten zien. Wie heeft er ooit bepaald dat je alles moet kunnen om een leuk en effectief bedrijf te zijn? Jezelf zijn brengt de lat om creatief te zijn enorm omlaag en daarnaast heb je door middel van authenticiteit een simpele stap naar vertrouwen. Het achterste van je tong laten zien is spannend, maar brengt je op de langere termijn meer. Jezelf continu wringen in de manieren van een ander breekt je op een gegeven moment op en kan ervoor zorgen dat jij en je bedrijf worden gezien als onorigineel, nep en/of afstandelijk.
Zie je die voetstappen naar dat ravijn? Een obstakel gaan we bij NOBLY niet uit de weg. We zien het als uitdaging om daar te komen waar niemand naartoe wilt. Op het gebied van Marketing & Communicatie, creativiteit, maar ook als bedrijf. Om dingen op een andere manier te doen met lef. We zijn progressief ingesteld en houden van nieuw terrein, de toekomst en verandering.
In het punt “Jezus”hadden we het al over dat we hier niet voor onszelf zijn. Als bedrijf proberen we ons continu te verplaatsen in anderen doelgroepen. Dat maakt het voor ons tof om ons te verplaatsen in andere mensen buiten onze eigen belevingswereld. We zijn graag bezig met die “andere werelden” en zijn continu op zoek naar hoe we de wereld van de minder gelukkigen iets hoopvoller kunnen maken. Dat doen we door te werken met idealistische partijen, goede doelen te supporten en in onze directe omgeving.
Met onze NOBLY verrekijker kijken we graag vooruit. Vooruit naar trends binnen ons vak, maar ook vooruitstrevend met bijvoorbeeld mileu. Als bedrijf doen we voor jou ook graag dingen die nut hebben op de lange termijn en kijken we graag met je vooruit. Is wat je nu aan het doen bent wel nuttig voor de tijd die komen zal? Samen helpen we je goede keuzes te maken die je verder helpen; niet alleen met mooiheid.
Je veter zit los! Ja, je hoort het. We zijn van de goede grappen. Zonder gekheid: We willen dat ieder bedrijf enthousiast wordt van zijn/haar eigen bedrijf en dat marketing – waar toch veel ondernemers een broertje dood aan hebben – ook zorgt voor lol en fun in de tent. Fun komt ook weer terug in ons persoonlijk contact. We willen Creativiteit weer leuk maken voor ieder bedrijf, zonder de balans te verliezen met efficiëntie. Weet je wel hoe efficiënt fun kan werken?
Doorzichtig zijn, transparant, niks willen verstoppen. Binnen NOBLY willen we in alles open zijn, eerlijk en integer. Op die manier willen we je vertrouwen winnen en open uitleggen wat zaken bijvoorbeeld kosten, hoe lang we ergens mee bezig zijn geweest, hoe prijzen opgebouwd zijn en je eerlijk vertellen dat de plannen die je hebt misschien niet zo effectief zijn. Zo willen we graag toegankelijk blijven onder elkaar als team, maar ook met jou.
Leer het NOBLY team kennen! Een mix van interne en externe krachten met ieder hun eigen expertise.
Zoek je een stage? Neem contact op.
Als jong ventje was ik altijd al gefascineerd door tekenen, films en andere creatieve uitingen. Na een afwijzing op hele jonge leeftijd op de kunstacademie moest ik iets anders met mijn creativiteit. Tijdens de opleiding Media & Entertainment Management (MEM) begon het steeds meer te kriebelen om business te combineren met creativiteit. Hierdoor was de stap naar een creatief bedrijf een logische, maar wel een stap die nog een aantal jaar op zich liet wachten.
In 2013 was de droom om een bedrijf rondom Communicatieadvies, grafisch ontwerp en video te starten flink gegroeid. Het werd ’the NOBLY Creative’. Na ruim een jaar parttime klusjes werd de naam in juli 2014 veranderd in NOBLY (bekt wat makkelijker) en ben ik fulltime aan de slag gegaan om dit bedrijf te bouwen.
Vandaag biedt NOBLY, met behulp van NOBLY Collective specialisten, creatieve werkzaamheden op allerlei creatieve technieken.
Over jezelf zijn, onderscheidende communicatie, grafisch ontwerp en meer
Jou en je organisatie helpen te onderscheiden met communicatie & reclame; dat is wat wij doen. Wij duiken samen in je bedrijf om het succesvol te maken met grafisch ontwerp, bedrijfsvideo en meer.
NOBLY B.V.
Tel: +31 (0) 85 – 130 48 60
Mail: beyou@nobly.nl
Adres
OAK Building
Oude Apeldoornseweg 41
7333 NR Apeldoorn