Communicatietip voor bedrijven nr. 1 | Uniek logo of niet | Made by NOBLY
Stelling: Het logo is zeer belangrijk voor de invloed die een bedrijf heeft. Bekijk de video en laat je reactie weten in de comments.
Een bedrijf heeft altijd een logo! Maar hoeveel waarde hecht je aan dat logo? Is het een noodzakelijk kwaad dat snel even gemaakt is? Of zie je een logo, net als ik, als het kloppende hart van je organisatie? Een waardevol logo is niet alleen een bedrijfsnaam in letters, maar heeft waarde omdat het jouw bedrijf een uniek gezicht geeft. En dáár gaat het mis bij veel bedrijven. Met weinig moeite heb je wel een logo dat er modern uitziet, maar de uitdaging zit ‘m in een logo creëren dat aantrekkelijk én uniek is en je bedrijf vertegenwoordigd. Zorg dat je trots kunt zijn op je logo en gebruik het als kapstok voor je volledige verhaal; van digitale communicatie tot persoonlijke gesprekken. “Just-to-be-pretty” is niet het doel. Uniek, persoonlijk en van invloed zijn wel. Wat maakt het logo van jouw bedrijf uniek? Laat het weten in de comments!
Deze video is eerder gepost op Instagram en Facebook
Ga naar communicatietip 2: een video over video
“Compleet gek van video, grafisch ontwerp en al de mooie creaties die in deze moderne tijd gemaakt worden. Voor NOBLY | Communicatie & Reclame wil ik voornamelijk bezig zijn met bedrijven die iets goeds willen doen in deze wereld en is het mijn missie om bedrijven en mensen te inspireren en te activeren dat ze invloed hebben op de plek waar ze staan. Onderscheidende communicatie kan helpen je meer impact te geven.”
Plaats een Reactie
Meepraten?Draag gerust bij!