Communicatietip voor bedrijven nr. 11 | Durf jij ook iemand anders aan het woord te laten?
Duurzame klantrelaties bouw je niet door zelf alles te vertellen. Luisteren naar klanten en hen het woord laten doen dat zorgt voor duurzame relaties. Heb jij het lef om je klant te laten spreken?
Durf jij je mond te houden en anderen te laten spreken? Iemand van buiten jouw bedrijf te laten vertegenwoordigen? Klinkt spannend en dat is het ook wel een beetje. Alsof je daarop moet gaan zitten wachten. Tegelijkertijd is het de meest effectieve manier van een goede reputatie opbouwen; Je klant aan het woord laten of eigenlijk actief aan het woord zetten. Wat is effectiever? Zelf zeggen dat je event, training of product een groot succes is? Of een klant hierover laten vertellen? Geef jezelf niet continu schouderklopjes via online media, laat de reacties lekker aan anderen over. Communiceer objectief en toch persoonlijk. Zonder daarbij een veer in je eigen r… Nou ja, je snapt ‘m wel. Ik vind mijn vlog geweldig, maar het voegt dus eigenlijk niet veel toe dat ik dit nu zeg. Ik ben vooral benieuwd wat jij ervan vind. Ik ben benieuwd.
Deze video is eerder gepost op Instagram en Facebook
Ga naar communicatietip 12: Kleurgebruik in communicatie
Ga naar communicatietip 10: Waarom tekst altijd relevant zal blijven
“Compleet gek van video, grafisch ontwerp en al de mooie creaties die in deze moderne tijd gemaakt worden. Voor NOBLY | Communicatie & Reclame wil ik voornamelijk bezig zijn met bedrijven die iets goeds willen doen in deze wereld en is het mijn missie om bedrijven en mensen te inspireren en te activeren dat ze invloed hebben op de plek waar ze staan. Onderscheidende communicatie kan helpen je meer impact te geven.”
Plaats een Reactie
Meepraten?Draag gerust bij!