Ervaring Opdrachtgever | Over doeboekje I’M You!nG
Hoe opdrachtgevers de samenwerking met ons ervaren vinden we erg belangrijk. Daarnaast vinden we het ook leuk als wij de opdrachtgever goed ervaren. Het persoonlijke contact doet ons goed en is onze kracht. You!nG is zo’n organisatie waarbij het gewoon klikt. We gingen langs en deden een interview met Bianca Boender, de directeur van You!nG, over haar ervaring met de creatie van doeboekje I’M You!nG.
I’M You!nG | Een creatief doeboekje
I’M You!nG is een creatief doeboekje voor jongeren waarmee ze aan de slag gaan met zichzelf. Stichting You!nG speelt hiermee meer in op de individu naast de groepsmethodieken die de stichting ontwikkelt voor jongeren. Met het boekje leren ze zichzelf beter kennen en worden ze klaargemaakt voor de maatschappij.
Bianca vertelt
Als jongeren dit boekje zien in de categorie 12 t/m 17 willen ze gelijk aan de slag. Zowel jongens als meisjes, want het ziet er stoer en fris uit volgen Bianca Boender. ‘Ik ben gaan werken met Bart & Anna, omdat zij echt super creatief zijn’, begint Bianca. “Het is fijn om met ze samen te werken en ik wist van tevoren dat als ik Bart & Anna zou vragen het boekje een out-of-the-box boekje werd en het groter zou worden dan de ideeën in mijn hoofd.”
“Kortom: De samenwerking was top”
Bianca Boender over onze samenwerking
Bianca vertelt dat ze zelf wel creatief is, maar qua vormgeving niet. “the Nobly Creative heeft geholpen mijn ideeën op een ander level te brengen wat er ook nog eens mooi uitziet, kwaliteit heeft en heel creatief is. Jongeren zijn snel ergens op uitgekeken namelijk.”
De doelgroep tieners is een doelgroep waar Anna en ik niet superveel van wisten. We moesten ons erg goed verdiepen wat jongeren leuk vinden, want er is nogal wat veranderd sinds wij in de lefftijdscategorie 12 t/m 17 zaten. Bianca vertelt:”the Nobly Creative stelde mij goede vragen en heeft zelf goed geobserveerd, gekeken en ontdekt wat jongeren bezig houd.”
Onze jeugd werd ook nog benadrukt wat een compliment is voor ons inlevingsvermogen, omdat een zakelijke doelgroep voor mij, maar ook voor Anna makkelijker is om te vertalen naar een product.
De communicatie verliep erg vlot en soepel. “Bart en Anna dachten écht mee in het proces en hielden telkens in gedacht waar het boekje voor bedoeld was. Als jongeren nu het boekje zien hebben ze gelijk de neiging er in te bladeren. Het is aantrekkelijk en jeugdig. Zeker niet oudbollig. ”
“Kortom: De samenwerking was top”
“Compleet gek van video, grafisch ontwerp en al de mooie creaties die in deze moderne tijd gemaakt worden. Voor NOBLY | Communicatie & Reclame wil ik voornamelijk bezig zijn met bedrijven die iets goeds willen doen in deze wereld en is het mijn missie om bedrijven en mensen te inspireren en te activeren dat ze invloed hebben op de plek waar ze staan. Onderscheidende communicatie kan helpen je meer impact te geven.”
Plaats een Reactie
Meepraten?Draag gerust bij!