Communicatietip voor bedrijven nr. 8 | Voldoening
Ik haal mijn voldoening uit bedrijven activeren om meer “mens” te zijn. Geld is noodzakelijk, maar heeft niet de hoofdrol. Hoe haal jij voldoening uit je werk?
Waar wordt jij écht gelukkig van? Uiteraard houden we allemaal van mooie spullen en een avontuur naar een exotisch oord. Maar zelfs als ik dát allemaal hebt, zijn er dingen in mijn eigen leven die me meer voldoening geven dan bezit en geld. Uiteraard heb ik geld nodig en kan ik er veel mooie dingen mee doen, maar met NOBLY hebben Annemieke en ik heel bewust gekozen om een bedrijf te beginnen met een purpose; een doel / een bestemming. Om organisaties te helpen een verschil te maken op deze aardbol vanuit wie ze zijn, vanuit hun diepste drijfveren.
Ik zie een wereld voor me waarin bedrijven hun invloed grijpen en de wereld een mooier plekje maken. Ik word pas echt gelukkig als ik samen met een ander bedrijf de wereld een stukje leuker maak. Wat maakt jij supergelukkig als je je geen zorgen hoefde te maken om geld? Doe dat vandaag en daag jezelf uit. Live long and prosper.
Deze video is eerder gepost op Instagram en Facebook
Ga naar communicatietip 9: de klant als ambassadeur
Ga naar communicatietip 7: geheel van een huisstijl
“Compleet gek van video, grafisch ontwerp en al de mooie creaties die in deze moderne tijd gemaakt worden. Voor NOBLY | Communicatie & Reclame wil ik voornamelijk bezig zijn met bedrijven die iets goeds willen doen in deze wereld en is het mijn missie om bedrijven en mensen te inspireren en te activeren dat ze invloed hebben op de plek waar ze staan. Onderscheidende communicatie kan helpen je meer impact te geven.”
Plaats een Reactie
Meepraten?Draag gerust bij!