Communicatietip voor bedrijven nr. 9| Ambassadeursstrategie
Samen bereik je meer. PUNT! Betrek je klant in je bedrijf. Wie kan jij vragen als referentie?
Hoe zorg je voor vertrouwen bij potentiële klanten in korte tijd? Naast een integere en authentieke houding kun je je huidige klanten gebruiken. Neeee, niet misbruiken, maar ze betrekken bij je bedrijf en ze laten vertellen over jou. Wees toch ‘ns niet zo bang om een sterke band op te bouwen met je klanten, misschien zelfs vrienden te worden, want samen sta je écht sterker en je kunt elkaar helpen!
Een review of referentie van een tevreden klant is meer waard dan de meest onderscheidende en creatieve marketingcommunicatie. Daar tegenover is een review op zichzelf zonder sterke identiteit om naar door te verwijzen, ook weer net niks. Voor een goede reputatie heb je allebei nodig; ambassadeurs en een eigen, duidelijke en sterke bedrijfsidentiteit.
Deze video is eerder gepost op Instagram en Facebook
Ga naar communicatietip 10: Waarom tekst altijd relevant zal blijven
Ga naar communicatietip 8: Bart over voldoening
“Compleet gek van video, grafisch ontwerp en al de mooie creaties die in deze moderne tijd gemaakt worden. Voor NOBLY | Communicatie & Reclame wil ik voornamelijk bezig zijn met bedrijven die iets goeds willen doen in deze wereld en is het mijn missie om bedrijven en mensen te inspireren en te activeren dat ze invloed hebben op de plek waar ze staan. Onderscheidende communicatie kan helpen je meer impact te geven.”
Plaats een Reactie
Meepraten?Draag gerust bij!