Communicatietip voor bedrijven nr. 4 | website af?? | made by NOBLY
Blijf jij werken aan je website? Er kan altijd iets beter en luister vooral naar je gebruikers.
Een website die af is, is een dode website. Klinkt best heftig he? Uiteraard heeft jouw bedrijf ook een website, maar wanneer heb je er voor het laatst iets mee gedaan? NOBLY gebruikte de website lang als alleen een visitekaartje en zelfs sinds ik begonnen ben met bloggen en vloggen heb ik ook erg dode website momenten gekend. Zo, de basis staat en nu gaan we iets anders doen, dacht ik al snel. Helaas zijn dit niet de websites die het meeste effect hebben. Websites die effect hebben scoren goed in Google en krijgen verwijzingen van je social media bijvoorbeeld. Websites continu veranderen en niet veranderen om het veranderen, maar kwalitatief beter maken in de vorm van verdiepende pagina’s, de homepage eens anders aanpakken, een nieuwe blog of vlog posten. De NOBLY website is niet af en die van jou ook niet. Hij is klaar voor de volgende ronde.
Deze video is eerder gepost op Instagram en Facebook
Ga naar communicatietip 5: Wat houdt communicatie in?
Ga naar communicatietip 3: Bart over ondernemerschap
“Compleet gek van video, grafisch ontwerp en al de mooie creaties die in deze moderne tijd gemaakt worden. Voor NOBLY | Communicatie & Reclame wil ik voornamelijk bezig zijn met bedrijven die iets goeds willen doen in deze wereld en is het mijn missie om bedrijven en mensen te inspireren en te activeren dat ze invloed hebben op de plek waar ze staan. Onderscheidende communicatie kan helpen je meer impact te geven.”
Plaats een Reactie
Meepraten?Draag gerust bij!